Czynna w dni powszednie o godz. 17.30 (w okresie wakacyjnym o 18.00)
Chrzest
Chrzest dziecka zgłaszamy w tygodniu przed planowaną datą w godzinach kancelaryjnych. Chrzty odbywają się w niedziele na Mszy Św. o godz. 12.00.
POTRZEBNE DOKUMENTY :
- Akt urodzenia dziecka.
- Imię, nazwisko, rok urodzenia i adres rodziców chrzestnych.
- Chrzestni spoza naszej parafii powinni dostarczyć zaświadczenie od swojego proboszcza, że może pełnić tę funkcję.
Pogrzeb
Przy zgłoszeniu pogrzebu należy dostarczyć następujące dokumenty:
- Kartę zgonu z Urzędu Stanu Cywilnego.
- Informację o zmarłym, niebędącym parafianinem z parafii miejsca zamieszkania .
Sakrament małżeństwa
Narzeczeni zgłaszają się do kancelarii w godzinach urzędowania na trzy miesiące przed planowaną datą ślubu.
POTRZEBNE DOKUMENTY :
- Dowód osobisty.
- Metryka Chrztu (z wpisaną datą przyjęcia Sakramentu Bierzmowania) – ważna 6 miesięcy.
- Świadectwo ukończonego kursu przedmałżeńskiego.
- Zaświadczenia z Urzędu Stanu Cywilnego – ważne 6 miesięcy.