Czynna jest od poniedziałku do soboty po mszy św. o godz. 17.00 (w okresie wakacyjnym o 18.00)
Chrzest
Chrzest dziecka zgłaszamy w tygodniu przed planowaną datą w godzinach kancelaryjnych. Chrzty odbywają się w niedziele na Mszy św. o godz. 12.00.
POTRZEBNE DOKUMENTY :
- Akt urodzenia dziecka.
- Imię, nazwisko, rok urodzenia i adres rodziców chrzestnych.
- Chrzestny(a) spoza naszej parafii powinien dostarczyć zaświadczenie od swojego proboszcza, że może pełnić funkcję chrzestnego.
Pogrzeb
Przy zgłoszeniu pogrzebu należy dostarczyć następujące dokumenty:
- Kartę zgonu potwierdzoną przez Urząd Stanu Cywilnego.
- Zaświadczenie o przyjęciu przed śmiercią sakramentów spowiedzi, komunii i namaszczenia (jeżeli zmarły przebywał w szpitalu lub hospicjum).
- Informacja, czy zmarły był wierzący i praktykujący z parafii miejsca zamieszkania zmarłego niebędącego parafianinem.
Sakrament małżeństwa
Narzeczeni zgłaszają się do kancelarii w godzinach urzędowania na trzy miesiące przed planowaną datą ślubu.
POTRZEBNE DOKUMENTY :
- Dowód osobisty.
- Metryka Chrztu (z wpisaną datą przyjęcia Sakramentu Bierzmowania) – ważna 6 miesięcy.
- Świadectwo ukończonego kursu przedmałżeńskiego.
- Zaświadczenia z Urzędu Stanu Cywilnego – ważne 6 miesięcy.