Kancelaria

Kancelaria

parafii Matki Bożej Królowej Różańca Świętego

czynna jest

od poniedziałku do soboty

po mszy św. o 17.00

Do chorego i w sprawie pogrzebu – o każdej porze.

plebania i kancelaria

Chrzest

Chrzest dziecka zgłaszamy w tygodniu przed planowaną datą w godzinach kancelaryjnych.

POTRZEBNE DOKUMENTY :

  1. Akt urodzenia dziecka
  2. Imię, nazwisko, rok urodzenia i adres rodziców chrzestnych
  3. Chrzestny/a/ spoza naszej parafii zaświadczenie od swojego proboszcza, że może pełnić funkcję chrzestnego /ej

Pogrzeb

Przy zgłoszeniu pogrzebu należy dostarczyć następujące dokumenty:

  • kartę zgonu potwierdzoną przez Urząd Stanu Cywilnego
  • zaświadczenie o przyjęciu przed śmiercią sakramentów spowiedzi, komunii i namaszczenia (jeżeli zmarły przebywał w szpitalu lub hospicjum)
  • zgoda parafii miejsca zamieszkania zmarłego na pogrzeb w innej parafii (zaświadczenie, że zmarły był wierzący i praktykujący).

Zgłoszenie pogrzebu można dokonać także poza wyznaczonymi godzinami urzędowania kancelarii parafialnej.

Sakr. małżeństwa

Narzeczeni zgłaszają się do kancelarii w godzinach urzędowania na trzy miesiące przed planowaną datą ślubu.

POTRZEBNE DOKUMENTY :

  1. Dowód osobisty
  2. Metryka Chrztu /z wpisaną datą przyjęcia Sakramentu     Bierzmowania/
  3. Świadectwo ukończonego Kursu Przedmałżeńskiego
  4. Zaświadczenia z Urzędu Stanu Cywilnego

Poradnia rodzinna

KATOLICKA PORADNIA RODZINNA

II i IV PIĄTEK miesiąca
od 16.00  do 18.00

PARAFIA NMP Królowej Różańca Św.
Wysokie Koło 23 – sala na plebanii

Narzeczeni, którzy zamierzają przyjąć Sakrament Małżeństwa powinni zgłosić się na 3 nauki przedślubne, 3 miesiące przed planowanym terminem ślubu.