Kancelaria
Kancelaria
parafii Matki Bożej Królowej Różańca Świętego
czynna jest
od poniedziałku do soboty
po mszy św. o 17.00
Do chorego i w sprawie pogrzebu – o każdej porze.
Chrzest
Chrzest dziecka zgłaszamy w tygodniu przed planowaną datą w godzinach kancelaryjnych.
POTRZEBNE DOKUMENTY :
- Akt urodzenia dziecka
- Imię, nazwisko, rok urodzenia i adres rodziców chrzestnych
- Chrzestny/a/ spoza naszej parafii zaświadczenie od swojego proboszcza, że może pełnić funkcję chrzestnego /ej
Pogrzeb
Przy zgłoszeniu pogrzebu należy dostarczyć następujące dokumenty:
- kartę zgonu potwierdzoną przez Urząd Stanu Cywilnego
- zaświadczenie o przyjęciu przed śmiercią sakramentów spowiedzi, komunii i namaszczenia (jeżeli zmarły przebywał w szpitalu lub hospicjum)
- zgoda parafii miejsca zamieszkania zmarłego na pogrzeb w innej parafii (zaświadczenie, że zmarły był wierzący i praktykujący).
Zgłoszenie pogrzebu można dokonać także poza wyznaczonymi godzinami urzędowania kancelarii parafialnej.
Sakr. małżeństwa
Narzeczeni zgłaszają się do kancelarii w godzinach urzędowania na trzy miesiące przed planowaną datą ślubu.
POTRZEBNE DOKUMENTY :
- Dowód osobisty
- Metryka Chrztu /z wpisaną datą przyjęcia Sakramentu Bierzmowania/
- Świadectwo ukończonego Kursu Przedmałżeńskiego
- Zaświadczenia z Urzędu Stanu Cywilnego
Poradnia rodzinna
KATOLICKA PORADNIA RODZINNA
II i IV PIĄTEK miesiąca
od 16.00 do 18.00
PARAFIA NMP Królowej Różańca Św.
Wysokie Koło 23 – sala na plebanii
Narzeczeni, którzy zamierzają przyjąć Sakrament Małżeństwa powinni zgłosić się na 3 nauki przedślubne, 3 miesiące przed planowanym terminem ślubu.