Kancelaria

Czynna jest od poniedziałku do soboty po mszy św. o godz. 17.00 (w okresie wakacyjnym o 18.00)

 

Chrzest

Chrzest dziecka zgłaszamy w tygodniu przed planowaną datą w godzinach kancelaryjnych. Chrzty odbywają się w niedziele na Mszy św. o godz. 12.00.

POTRZEBNE DOKUMENTY :

  1. Akt urodzenia dziecka.
  2. Imię, nazwisko, rok urodzenia i adres rodziców chrzestnych.
  3. Chrzestny(a) spoza naszej parafii powinien dostarczyć zaświadczenie od swojego proboszcza, że może pełnić funkcję chrzestnego.

Pogrzeb

Przy zgłoszeniu pogrzebu należy dostarczyć następujące dokumenty:

  • Kartę zgonu potwierdzoną przez Urząd Stanu Cywilnego.
  • Zaświadczenie o przyjęciu przed śmiercią sakramentów spowiedzi, komunii i namaszczenia (jeżeli zmarły przebywał w szpitalu lub hospicjum).
  • Zgoda parafii miejsca zamieszkania zmarłego na pogrzeb w tutejszej parafii (zaświadczenie, że zmarły był wierzący i praktykujący).

Sakrament małżeństwa

Narzeczeni zgłaszają się do kancelarii w godzinach urzędowania na trzy miesiące przed planowaną datą ślubu.

POTRZEBNE DOKUMENTY :

  1. Dowód osobisty.
  2. Metryka Chrztu (z wpisaną datą przyjęcia Sakramentu Bierzmowania) – ważna 6 miesięcy.
  3. Świadectwo ukończonego kursu przedmałżeńskiego.
  4. Zaświadczenia z Urzędu Stanu Cywilnego – ważne 6 miesięcy.